July 3, 2022

Brighton Journal

Complete News World

Fox objects to reporting Tom Brady’s contract

New England Patriots Practice

Getty Images

It seems that two companies owned by Rupert Murdoch are at odds over the details Tom BradyBroadcast deal with Fox.

Andrew Marchand from New York PostMurdoch’s News Corp. reported on Tuesday that Fox will pay Brady $375 million in a 10-year deal That starts when he retires from playing football. Via Marchand, a Fox spokesperson has generally raised an issue with the accuracy of the reports regarding the Brady deal.

“What has been reported? Not an accurate description Fox spokesman Brian Nick said:

Although Marchand points out that Nick did not specify the inaccuracy, three guesses don’t seem to be needed. or two.

The only details reported about the Brady deal were duration and value. Thus, if Fox says what was reported is not an accurate description of the deal, the statement necessarily casts doubt on Marchand’s reporting.

Marchand writes that his sources have repeated the details he mentioned. The bigger point is that two Murdoch-owned companies are not on the same page in terms of dollars to be paid to Murdoch’s newest employee, after all.



See also  The silver medal for Jesse Diggins is the 25th medal for the United States of America